Nauczyciel rejestruje się na stronie "https://www.suzuki.edu.pl", klikając w górnym, prawym rogu w "Rejestracja dla nauczycieli" lub wpisując adres strony: "https://www.suzuki.edu.pl/admin/register".
W formularzu rejestracyjnym należy wypełnić wszystkie pola. Pola "Adres strony internetowej", "Krótki opis/notka biograficzna" oraz "Kod pocztowy" nie są obowiązkowe będzie je można później uzupełnić.
Informacje podane w polach "Imię", "Nazwisko", "Email", "Numer telefonu", "Adres strony internetowej", "Krótki opis/notka biograficzna", będą wyświetlone na stronie internetowej w zakładce "Znajdź nauczyciela" oraz przy opisie nauczyciela.
Pola adresu korespondencyjnego widoczne są wyłącznie dla biura CES i nie będą wyświetlane na
stronie internetowej.
Po zaznaczeniu "Otrzymuj powiadomienia" nauczyciel będzie informowany o aktualnościach i
wydarzeniach.
Wszystkie informacje podane w formularzu rejestracyjnym będzie można później edytować.
Po zarejestrowaniu nauczyciel może logować się do panelu administracyjnego.
Po wcześniejszym zarejestrowaniu się nauczyciel loguje się do panelu administracyjnego, klikając w górnym, prawym rogu strony "Zaloguj się".
Pierwszy krok.
Po pierwszym zalogowaniu się w danym roku szkolnym nauczyciel proszony jest o opłacenie
swojej składki członkowskiej (przed opłaceniem składki funkcjonalność panelu jest
ograniczona).
Płatności dokonywane są przez system płatności elektronicznych Przelewy24.
Drugi krok.
Po opłaceniu składki nauczyciel w pierwszej kolejności powinien uzupełnić swój
profil.
Konieczne jest dodanie instrumentu/instrumentów oraz lokalizacji nauczania.
Jeżeli nauka jest prowadzona w kilku miastach należy dodać je jako oddzielne
lokalizacje.
UWAGA! Dopiero po dodaniu instrumentów i lokalizacji nauczyciel wyświetli się na
stronie
internetowej w zakładce "Znajdź nauczyciela".
Stopień instrumentu jest ustalany przez biuro suzuki
Trzeci krok.
Po uzupełnieniu swojego profilu nauczyciel powinien dodać rodzica.
Po uzupełnieniu danych rodzica, wyborze składki dla niego, podaniu adresu email i
kliknięciu
"Dodaj", do rodzica na podany email wysyłana jest informacja z linkiem kierującym
rodzica do
płatności elektronicznych Przelewy24.
UWAGA! Bardzo ważne jest podanie właściwego adresu email rodzica, ponieważ służy on
do
identyfikacji rodzica w systemie administracyjnym. Rodzic powiadamiany jest
automatycznie (wiadomość email) o konieczności opłacenia składki cyklicznie jeden
raz w
tygodniu dopóki nie opłaci składki. Rodzic może opłacić swoją składkę wyłącznie
poprzez
link kierujący do płatności elektronicznych Przelewy24 przesłany w wiadomości email.
Czwarty krok.
Po dodaniu rodzica nauczyciel powinien dodać ucznia/uczniów.
Jeśli nauczyciel nie posiada żadnych uczniów powinien zaznaczyć odpowiednią informację w
swoim profilu na odpowiedniej stronie. W
przeciwnym wypadku nie będzie wyświetlany na stronie.
Uczniów można dodawać wyłącznie do dodanych wcześniej rodziców.
UWAGA! Bardzo ważne jest dodanie uczniów, ponieważ uczniowie mogą uczyć się u różnych
nauczycieli. System administracyjny rozpoznaje czy dany rodzic/uczeń ma opłaconą
wcześniej składkę.
Po każdym kolejnym logowaniu w danym roku szkolnym nauczyciel może edytować swoje dane oraz dane rodziców i uczniów.
Po wyedytowaniu i uzupełnieniu wszystkich danych w swoim profilu nauczyciel powinien wylogować się, klikając w nazwę swojego użytkownika oraz wybrać "Wyloguj".